Spannend..over een paar uur... - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu Spannend..over een paar uur... - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu

Spannend..over een paar uur...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

09 April 2007 | Nederland, Bakel

Het laatste nachtje thuis geslapen en over een paar uur vertrekken we naar schiphol om aan ons avontuur te beginnen! Daar zal ik Emy met haar familie rond half 9 treffen, zodat we op tijd kunnen inchecken, dan wordt het afscheid nemen... en dan stijgen we om 23.35uur op. De planning is dat we morgen rond 08.00uur in Quito aankomen. Dit is dus rond 15.00uur Nederlandse tijd, omdat er 7 uur tijdsverschil is. We worden op het vliegveld opgehaald door Melanie, ze werkt bij de Stichting Kinderen van Ecuador.

Afgelopen vrijdag mijn afscheidsfeestje gevierd en dat was helemaal super, ik heb echt genoten! Het afgelopen weekend heb ik zoveel lieve kaartjes, kadootjes, mailtjes, telefoontjes en smsjes gehad, dank je wel! De fotoboekjes en brieven neem ik zeker mee, om in het vliegtuig en in Ecuador te kunnen lezen.

Waarschijnlijk ben ik in Ecuador niet bereikbaar op mijn gsm, dus als je geen smsje terug krijgt...is dat de reden. Maar dit laat ik wel weten via deze site of mail. We kopen daar een gsm om bereikbaar te zijn voor noodgevallen.
Er zijn blijkbaar voldoende internetcafe's dus via de mail zal ik waarschijnlijk goed bereikbaar zijn.
Het adres van het appartement voor alle fanmail ;)
Aparicio Rivadeneira 430 y Andrade Marin
Quito Sector la luz, Ecuador.
De post vanuit Nederland is ongeveer 10 dagen onderweg.

Dadelijk nog ff checken of mijn koffer en backpak voldoende kilo's hebben...
dan op naar Schiphol!

Het volgende berichtje zal ik vanuit Quito typen! Ik houd jullie op de hoogte van mijn belevenissen in Ecuador, het gastgezin, de spaanse les en vele huiswerkuurtjes, de avonturen bij de stichting Kinderen van Ecuador, salsadansen, de overheerlijke cocktails, palmbomen, cavia's aan het spit, de electrische douche(of geen douche..)ga zo maar door..

Ecuador here we come!

Heel veel groetjes Marieke

  • 09 April 2007 - 07:49

    Mark:

    Nou meissie, zet hem op! En geniet er maar lekker van, want de tijd gaat voorbij vliegen. Succes....
    Dikke kus
    Mark

  • 09 April 2007 - 09:44

    Sandra:

    Nou Marieke, GENIET ER VAN!!!!!
    Ik hou je op de hoogte van alles hier. Ik kijk uit naar je berichtjes!!
    Oh en trouwens, mijn buik begint nu al te groeien!!!! Dus als je terug komt loop ik erbij als een dikkertje hihi!!

    Doei doei!!

    Liefs sandra

  • 09 April 2007 - 12:27

    Maarten:

    Hey Marieke,

    Al ben je nog niet weg, toch vast even een berichtje op je site (alleen omdat jij het zo leuk vindt natuurlijk). Succes met de laatste voorbereidingen!

    Je kleine broertje

  • 09 April 2007 - 15:23

    Emy:

    Heej meid!
    Je feestje zag er gezellig uit! Ik zie je over twee uurtjes! HEB ER ZIN IN :)
    Liefs moi

  • 10 April 2007 - 15:38

    Elke:

    heeij meissie!

    ik hoop snel iets van je horen via de mail of de site, toch altijd gerustellend om te horen dat je goed en wel geariveerd bent.
    ik hoop dat we je blij verrast hadden gisteravond! ik vond het in iedergeval erg fijn om je even uit te mogen zwaaien!
    zet 'm op meid!!
    veel liefs Elke

  • 10 April 2007 - 19:53

    Mama:

    Daar ging je dan gisterenavond, door de douane, nog even zwaaien voor de laatste keer en het grote avontuur kan beginnen. Ik vond jullie 2 kanjers om te zien, zo samen met die grote rugzakken. Wat staat jullie te wachten, wat gaan jullie allemaal beleven en meemaken? Veel succes met alles en zorg goed voor elkaar!
    lieve groetjes, mama

  • 10 April 2007 - 20:18

    Lisanne:

    Hallo meisie,

    Hopelijk ben je goed aangekomen!!! Heel veel succes daar, laat alles maar over je heen komen. Geniet ervan. Ik ga je zeker missen!!! Maar gelukkig hebben we je site. Zeg kanjer de groetjes...

    Liefs Lisanne

  • 11 April 2007 - 13:05

    Maarten:

    Hey Marieke,

    Fijn om te horen dat jullie gisteren goed zijn aangekomen! Nu vier weken hard studeren en dan ben je een echte senorita... Het zal wel wennen zijn aan de omstandigheden van de mensen daar. Ik hoop dat je een beetje kunt omgaan met die "cultuurshock". En natuurlijk hoop ik ook dat je snel de mogelijkheid hebt om te internetten, zodat je ons iets uitgebreider kunt laten weten hoe je het allemaal ervaart:-)

    grtz Maarten

  • 11 April 2007 - 15:27

    Coby:

    Hey Marieke,

    kan het niet laten toch wel aan je te denken. Spannend zeg! Als het goed is weet je nu ongeveer waar je terecht gekomen bent en ik hoop dat het niet tegen valt. Meteen nieuwsflits vanuit Nederlands Poertwa front voor als je het nog niet gehoord hebt... Kim D heeft een dochter. Ze is gister morgen geboren en heet Loïs. Ze weegt maar liefst 8 pond!!! Dat was dus knip en plak werk, maar moeder & dochter maken het goed. Ik probeer regelmatig te kijken of we nog nieuws van je horen.

    Veel liefs Coby

  • 11 April 2007 - 18:04

    Janneke :

    Hey Marieke!!
    Ik wil je heel veel plezier en succes wensen samen met Emy in het verre Ecuador.... Maar dat gaat vast wel lukken..
    Groetjes Janneke...
    PS vriendin van emy...

  • 11 April 2007 - 18:46

    Mandy:

    Hey meid, kan je al wennen aan je nieuwe omgeving? Ik vond het erg fijn om je nog even te zien, voordat je vertrok. Daar ging je dan samen met Emy het avontuur tegemoet! Geniet ervan en heel veel succes! Ik kijk al uit naar al je spannende verhalen ;)
    Liefs...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 28576

Voorgaande reizen:

09 April 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: