Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

27 Maart 2007 | Nederland, Bakel

Over 2 weken is het zover, dan gaat ons avontuur beginnen!

Bijna alles is nu geregeld voor de reis, ik kan steeds meer afstrepen op mijn
vertreklijst. Nog wat inkopen doen, OV inleveren, kadootje kopen voor het gastgezin en dat was het wel zo'n beetje. Aankomende vrijdag heb ik mijn laatste inentingen en de mantoux test. Nu ben ik nog druk voor school bezig om alles af te ronden en volgende week heb ik toetsweek. Het valt niet mee om me nog te concentreren voor school...Maar ik ga mijn best doen om de toetsen goed te maken, zodat ik in september kan afstuderen.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste optreden gehad bij showballet Poertwa, dat was even emotioneel omdat ik dit zeker ga missen! Daarna zijn we met een aantal meiden gezellig op stap geweest, dat was een leuke afsluiting.

Het is vreemd om te beseffen dat ik dadelijk aan de andere kant van de wereld ben. Maar het is makkelijk om via de email en telefoon contact te houden. De komende weken nog allerlei leuke uitjes met familie en vriendinnen gepland. Want die ga ik zeker missen als ik in Ecuador ben!

Dit was weer even een update van mijn reisvoorbereidingen!

Volgende week mijn koffer pakken...
dan maar hopen dat het gewicht rond de 20 kilo is, want dat zal niet meevallen!;)

Allemaal bedankt voor de lieve reacties via deze site/telefoon/post/mail, echt super leuk om te merken dat er zoveel mensen meeleven naar deze reis!

Liefs Marieke

  • 27 Maart 2007 - 13:41

    Joost:

    Hi Marieke,

    succes met de laatste voorbereiden !
    Je bent erg goed bezig tot nu toe :o)

    Tot volgende week, groetjes
    :) Joost


  • 27 Maart 2007 - 13:46

    Marion:

    Afgelopen zaterdag was wel een super gezellige afsluiting!!! (Dansen en Stappen enzo...) Ik ga je helemaal volgen via deze site. Suc6 met voorbereiden en afscheid nemen van iedereen en de laatste voorbereidingen. (en de toetsen natuurlijk).

    Liefs Marion

  • 27 Maart 2007 - 18:22

    Elke:

    wat spannend he meissie!!!
    maar je kan het en het is superleuk!!
    ik heb suerveelzin in a.s. zaterdag dan gaan we er een knalfuif van maken!!

    dikke kus

  • 28 Maart 2007 - 14:54

    Karen & John:

    Hoi Marieke,
    We willen enorm veel plezier en succes wensen in ecuador maak er wat moois van.
    Groetjes Karen en John Kirsten en Mike

  • 29 Maart 2007 - 09:56

    Ellen:

    Hoi Marieke, ik wil je even een goede reis wensen en heel veel plezier!
    Geniet van de tijd daar en laat een onvergetelijke indruk achter.
    We gaan je volgen via deze site!!
    Heel veel groetjes, Ellen.

  • 01 April 2007 - 11:27

    Johny:

    Nu dan ook eindelijk een berichtje van mij! Ik wil je heel veel succes wensen en natuurlijk ook veel plezier! Geniet er van Mariet!
    Johny

  • 03 April 2007 - 16:43

    Yvonne:

    Het is bijna zover.... heel veel succes nog en geniet van je laatste weekje in Nederland. Tot vrijdag!! Zullen je missen op de training.....

    Liefs Yvonne

  • 04 April 2007 - 17:28

    Theo :

    hoi marieke nog even dan is het zover
    maar eerst krijg je nog wat huiswerk van mij, tot vrijdag

  • 07 April 2007 - 11:59

    Loes:

    Ha marieke,
    Heel veel succes met je project! Een goeie reis en pas goed op jezelf!

  • 07 April 2007 - 12:08

    Eef:

    Ha Marieke,

    Nou nu kan het avontuur echt beginnen. de laatste dingen op school zijn gedaan en de toets zit erop. Onze afscheidslunch was erg gezellig en natuurlijk erg lekker. We kunnen nu echt zeggen dat we alle luchplekjes van Eindhoven hebben gehad. Nou ik kijk er uit naar jullie verhalen en we zien ons na jullie reis wel weel. heel veel plezier en geniet ervan.

    Groetjes Eef

  • 07 April 2007 - 17:54

    Tom:

    haa die marieke
    heel veel plezier met dit uber-coole avontuur.. veel succes gewenst
    gr tom...

  • 08 April 2007 - 19:05

    An Frerichs:

    Hoi Marieke,
    Ik wens je een heel goede reis en een fijne tijd daar en ik zal je site regelmatig bezoeken!
    Het ga je goed, groetjes, An Frerichs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 28574

Voorgaande reizen:

09 April 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: