Sponsoractie geslaagd! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu Sponsoractie geslaagd! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu

Sponsoractie geslaagd!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

11 Maart 2007 | Nederland, Bakel

We kunnen al een mooi bedrag meenemen naar Ecuador voor de stichting Kinderen van Ecuador! Geweldig!

Om de sponsoractie bij de C1000 aan te kondigen, hebben we vorige week een interview gehad bij het weekblad van Schijndel. Als je benieuwd bent: www.schijndel.nu daar staat het artikel op de website. Ja we zijn nu beroemd in Schijndel en omstreken...

Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we met een kraam bij de C1000 in Schijndel gestaan. De reacties van de klanten waren erg leuk en ze zijn enthousiast over onze reisplannen.
Emballagebonnen, winkelwagenmuntjes, vrije giften en een loterij hebben een flink bedrag opgeleverd. Super bedankt allemaal!

Vrijdagmorgen zijn we bij 'Client' een ICT bedrijf in Veldhoven geweest. Na een gezellig gesprek kregen we te horen dat ze een mooi bedrag op de rekening willen storten. Hier zijn we ontzettend blij mee. Dank je wel!

Dus we zijn op dit moment goed bezig om een flink bedrag te verzamelen om mee te nemen naar Ecuador en dat gaat zeker lukken!

Ik tel de weken nu echt af...het komt steeds dichter bij. Over een maandje zitten we al in Ecuador! Spannend!
Het afscheidsfeestje is gepland, de daypackrugzak gekocht, kleding gekocht... Toch moet er nog veel geregeld worden de komende weken. Reisverzekering, bankzaken, travellercheques etc. Ik had niet in de gaten dat er zoveel bij komt kijken.
We zijn ongeveer 4 maanden geleden begonnen met de voorbereidingen en nog kom je tijd te kort...vooral omdat de studie ook gewoon door gaat tot ons vertrek.

Afgelopen donderdag ben ik weer bij de GGD geweest voor een aantal inentingen.
Poeh ik ben de komende weken nog vaak aan de beurt om even een prikje te halen. Maar ja dat hoort erbij als je veilig op reis wilt. De prikken vallen erg mee, soms een beetje spierpijn maar verder nergens last van!

Nu zijn jullie weer op de hoogte van mijn voorbereidingen. De komende weken ga ik nog lekker genieten hier in Nederland en 9 april stap ik in het vliegtuig op naar het avontuur!

Tot het volgende bericht!

Marieke

  • 12 Maart 2007 - 18:25

    Mandy:

    Hey! Het is nu al heel leuk om af en toe eens je site te checken, met al die voorbereidingen. Fijn dat jullie sponsor actie goed gegaan is! Is toch altijd weer even spannend. Tot snel Mandy

  • 12 Maart 2007 - 19:16

    Elke:

    he Marieke!

    leuke site al, fijn dat de actie geslaagd was!!! 't komt wel erg dichtbij he!
    op naar 't avontuur, you go girl!! ik zal je wel super gaan missen.........dikke kus

  • 20 Maart 2007 - 16:21

    Janne:

    Ha Marieke...
    Ik ga je zeker volgen!!! Het aftellen is nu echt begonnen, ik wens je heel veel succes en plezier met dit avontuur...

    Maar eerst zaterdag nog even genieten, dan gaan we KNALLEN!!

    Liefs Janne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 28574

Voorgaande reizen:

09 April 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: