Op naar Ecuador ! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu Op naar Ecuador ! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van mariekeinzuidamerika - WaarBenJij.nu

Op naar Ecuador !

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2007 | Nederland, Bakel

Welkom op mijn reiswebsite!

Over 2 maanden is het zover...
dan vertrek ik samen met Emy(medestudente SPH) voor 4 maanden naar Ecuador, Zuid Amerika. Voor ons afstudeerproject van de SPH bij de Stichting Kinderen van Ecuador.

We hebben deze week toestemming gekregen van school voor ons afstudeerproject in Ecuador, het verblijf is geregeld in Quito en we hebben de vliegtickets vorige week geboekt. Dus nu kan dit grote avontuur echt beginnen! Maandag 9 april 2007 om 23.35 uur vertrekken we vanaf Amsterdam Schiphol richting Ecuador. Op donderdag 26 juli landen we om 05.00 uur weer op Nederlandse bodem!Spannend...

We hebben ontzettend veel zin in deze uitdaging en zijn erg benieuwd wat ons te wachten staat de komende maanden.We zijn nu volop bezig met de voorbereidingen voor de reis, het afstudeerproject en een sponsoractie voor de stichting.

Ik zal jullie via deze reissite op de hoogte houden van de voorbereidingen voor deze reis en mijn avonturen in Ecuador!!

Saludos..Marieke

  • 10 Februari 2007 - 16:27

    Monique:

    Hey Marieke,

    Ik wil je in ieder geval al heel veel plezier toewensen. De komende tijd ga je er echt naar toeleven. En dan op 9 april richting het grote avontuur! Ik ga je verhalen lezen...

    Monique

  • 10 Februari 2007 - 19:19

    Hanneke:

    Hoi Marieke,

    Laat ik dan meteen maar even een berichtje op je site zetten.
    Samen met Eef gaan we er voor zorgen dat jij en Emy 26 juli met jullie gat in Ecuador zitten.
    Lekker gebakken Cavia op een stokje eten.

    Geniet alvast van de voorbereidingen!!!!!

    Gr Hanneke

  • 11 Februari 2007 - 09:56

    Mandy:

    Het aftellen is begonnen! De komende tijd vliegt zo voorbij. Geniet maar lekker van deze geweldige tijd, ik zal je missen wanneer ik alleen sta met mijn sinas ;).

    Mandy

  • 11 Februari 2007 - 14:24

    Emy:

    Heej reismaat! good job!..ik moet er ook nog even voor gaan zitten! kunnen alle mensen gaan zien hoe een te gekke tijd wij daar gaan hebben haha. spreek je morgen weer liefs Emy ps heb helemaal geen spierpijn gehad ;)

  • 12 Februari 2007 - 06:59

    Tante Geertje:

    wij hopen dat alles daar goed gaat verlopen en alvast veel plezierin dat verre land ik zal beslist je reis blijven volgengroetjes fam H Strik

  • 12 Februari 2007 - 07:54

    Marion:

    Hey Marieke,

    Dan gaat het grote avontuur toch echt bijna beginnen. Gaaf zeg.. Suc6 met je voorbereidingen en pak deze kans!!!

    Liefs Marion

  • 12 Februari 2007 - 08:33

    Maud:

    Ha Marieke,
    Leuk zeg! een eigen site voor die grote reis!!! ik zal 'm goed in de gaten gaan houden! Heel veel plezier met je verdere voorbereidingen!

    Liefs Maud

  • 12 Februari 2007 - 14:52

    Joost:

    Ha Marieke,

    leuk dat je deze site hebt geopend ! Ik zal hem zeker in de gaten gaan houden :o)

    Tot snel, groetjes
    :) Joost

  • 12 Februari 2007 - 16:47

    Trisha:

    Haai Marieke,

    Echt gaaf dat het allemaal door gaat!! Ik wou je even heeeeeeeeeel veel plezier en succes wensen!!
    Geniet ervan, het wordt vast een hele bijzondere ervaring!
    Lijkt me leuk om jullie verhalen te volgen op waarbenjij.nu

    Nogmaals alvast heeeeeeel veel plezier in Ecuador!!

    Liefs Trisha

  • 14 Februari 2007 - 11:12

    Eef:

    He Marieke,

    Erg leuk dat je een site bij gaat houden. Ik ga jullie zeker volgen en ben zeer benieuwd hoe het daar in Ecador zal zijn. We zullen de komende tijd op school wat harder werken zodat jullie ook met een gerust gevoel naar het buitenland kunnen.

    Eef

  • 14 Februari 2007 - 14:37

    Chantal:

    Hallo Marieke,

    Alvast een hele mooie tijd gewenst. Ik zal deze site zeker in de gaten houden om jullie avonturen te volgen.

    Groetjes Chantal en Eric

  • 15 Februari 2007 - 08:29

    Ine:

    Hi Marieke

    Super leuk, een eigen site met reisverhalen. Zijn we je tenminste nog niet helemaal 'kwijt'! Ik ga je volgen. Geniet van het dansen in maart en dan op naar april!

    groetjes
    Ine

  • 15 Februari 2007 - 14:20

    Pascal:

    Heys Marieke,

    Dit is een lief berichtje voor jou op jou site. Van jou kleine grote neef:P. En veel plezier in Ecuador.

    groetjes,

    Pascal Strik

  • 15 Februari 2007 - 20:13

    Annerieke:

    Hey Marieke!!
    Echt super leuk dat je reisplannen allemaal doorgegaan zijn!! Ben benieuwd hoe het gaat worden! Ga zeker je verhalen volgen. Heel veel plezier alvast!!

    Groetjes Annerieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 28576

Voorgaande reizen:

09 April 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: